dimecres, 3 de setembre del 2014

COMENÇA EL COMPTE ENRERE............





19 comentaris:

  1. jo tinc moltes ganes de tornar al cole. Carles ja saps quin tutor tindrem?
    ABRIL

    ResponElimina
  2. Holaaaaaaaaaaa
    Que tal les vacances????????
    Sí ho sé. Et donaré una pista: és un home.
    Et puc donar moltes pistes més!
    Carles.

    ResponElimina
  3. Abril
    A les meves vacances m'ho he passat molt bé. He fet coses molt divertides i he aprés molt sobre les ruïnes d'Empúries. He estudiat i jugat molt.

    ResponElimina
  4. Holaaaaaa
    Aquetes vacances han sigut molt emocionants perqué he anat a Port Aventura.
    Que chachi !!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Hhhhhhhhhoooollllaaaaaaaa coooommmmmmppppaaaannnnyyyyssss Com esteu ?
    Jo he passat les vacanses moolt bè, he anat a la Vall d'Aran i m he passat mooolt bè.
    Kiruru.

    ResponElimina
  6. Hola Carles! Com t'han anat les vacances? a mi m'ha agradat, el grafiti que has fet.
    Juan










    ResponElimina
  7. Hola!!! Com esteu?? jo estic molt bè i vosaltres?? He anat al Tibidabo i m'ho he passat molt bè
    Mustafa

    ResponElimina
  8. Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Aquestes vacances m'han agradat molt perque he anat a Valencia i al Tibidabo.
    Però on més m'ha agradat anar es a València.
    Abdul

    ResponElimina
  9. Aquestes vacances han estat les mes horroroses, perquè només he estat per casa i no he fet res aquestes vacances. Només he anat a la platja.
    Alice

    ResponElimina
  10. Hola Carles! m'ha agradat molt el grafiti ha estat molt bé però es veu que està tret d'internet
    Jiaqi

    ResponElimina
  11. La Paula i la Nadia hem anat a Paris, Londres, Nova york, a una boda, a la platja, piscina,al tibidabo,a las festes majors, hem anat al cine,el parc, hem jugat, hem estudiat i ens ho hem passat molt, però molt bé. (bé a Paris i Nova york no hem anat, pèrò queda molt bé)

    Paula i Nadia.

    ResponElimina
  12. el nou de octubre es el meu aniversari i ademes tinc que fer lobra del jegant del pi que nerviosa malak

    ResponElimina
  13. 1 de octubrer es el meu aniversari Wenqiang Li

    ResponElimina
  14. Hola Carles com estas.
    Mireia

    ResponElimina
  15. Estic molt contetnta de venir a l'escola
    Simranjit

    ResponElimina
  16. Jo estic molt contetnta de venir a l escola
    Simranjit

    ResponElimina
  17. que guapu el grafiti <3 y yo tambe estic molt contenta de turna a l'escola !!!!!!!!!!!!
    nerea

    ResponElimina
  18. Ola carles com estas yo estic be esta
    guapo el grafiti

    aida


    ResponElimina
  19. Ola carles com estas jo estic be el grafiti esta molt i molt guapo

    jordi

    ResponElimina